2015. március 1.

Mai Youtubos "találmányaim"

Sziasztok!


A mai napom elég lapos volt, mondhatni unalmas, így úgy gondoltam feldobom egy kis zenével. Szóval belevettetem magam az internet zenei fertőjébe, hogy egy kicsit jobb kedvre derítsem magam úgy, hogy közben nem szedek fel egy dekát sem (ergo nem eszem semmit, ami hizlal, vagyis ez volt a terv, de nem igen jött össze). Igazából az ötlet onnan jött, hogy már régóta volt egy szám, amit meg szerettem volna nézni/hallgatni, mert az elejét hallottam, ami tetszett. Ez volt Sabrina Carpenter: We'll Be The Stars című száma. El kell ismernem nem rossz szám, jobb, mint amit mostanában a Disney Sztárok alkotnak, de olyan egyszer hallgatós a dolog (bár az eleje még mindig nagyon tetszik, kár hogy nem úgy énekli végig az egészet, akkor talán többször hallgatós dolog lehetne). 
Mindenesetre ma több új számot hallgattam meg, mint amit úgy általánosságban egy hónapban szoktam - háromszoros hurrá a lassú mobilinternetnek -, így kiválasztottam párat azok közül, melyek a legjobban tetszettek és felkerülnek a "biztosan letöltöm és meghallgatom még párszor" listára és úgy gondoltam megosztom veletek, hátha tetszeni fognak valakinek. 

1.) Alexander Rybak - Europe's Skys


2.) Lindsey Stirling feat. Lzzy Hale - Shatter Me


3.) Lindsey Stirling - Lord of rings


4.) Passenger - Let her go


5.) Selena Gomez - The Heart Wants Whati It Wants


6. Enya - Only Time 
(ő mondjuk nem új, hanem egy régi kedvenc, aki most szembejött velem)

És azt hiszem, hogy ezek lettek volna azok, mik tényleg mély nyomot hagytak benne, azért vagy azért. További szép vasárnap estét!


Ölel mindenkit:
Lucy



1 megjegyzés: