2015. január 10.

Műkorcsolya kihívás - első nap

Sziasztok! 

Most egy igazán érdekes dologgal készültem nektek, egy kihívással, melyet én magam csináltam. Eredetileg a barátnőmnek, Leah-nak csináltam, aki szereti a különféle TAG-okat és hasonlókat töltögetni. Aztán ahogy tegnap gondolkoztam a dolgokon meg mondom őszintén kedvet kaptam. Valamint ha van olyan, aki esetleg kedvet kapott volna a kitöltéshez,az írjon nekem és elküldöm a pontokat. De nem is szaporítom tovább a szót jöjjön a kettes pont.

Mi fogott meg ebben a sportban?

Hm, magam sem tudom biztosan, azt hiszem, hogy több dolog egyszerre. Nem tudom, hogy azok közül, akik most olvassák ezt a választ kik olvassák rendszeresen az Ask oldalam. Mindenesetre ott többször is leírtam, hogy régebben, olyan 3-4 éves korom környékén egy fél évet én is korcsolyáztam, majd egy szemét edző miatt, abbahagytam. Szóval azt hiszem, hogy én ekkor szerettem bele a sportba, mert volt abban valami hihetetlen, mikor az ember lánya a jégen csúszott, és hideg levegő süvített az arcába. Ez fogott meg gyakorlatban. Ezért van az, hogy ha van a közelben megfizethető jégpálya, akkor annak ellenére, hogy esek-kelek a jégen mindig kimegyek a legjobb barátnőmmel.
Nézni pedig elsősorban azért szeretem, mert egy hihetetlenül gyönyörű - főleg a ruhák és a zenék - és finom sport annak ellenére, hogy rengeteg veríték és izzadság van mögötte. Másodsortban pedig azért a hihetetlen bizalomárt szeretem, ami a jégtáncosok, de első sortban a páros korcsolyások között van. Valahogy ez mindig annyira meglep és letaglóz. Mert lássuk be; amíg a jég csúszik, az ember legyen bármilyen profi egyszer-egyszer esni fog. Ha pedig ez pont akkor van, mikor a páros férfi tagja a a levegőbe emeli a női tagot abból nagyon komoly sérülések is lehetnek. 
Szóval összegezve ebben a sportban megfogott az érzés, a gyönyörű zene, a ruhák és a párok közit bizalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése