2015. január 12.

Műkorcsolya kihívás - harmadik nap

Ki az első korcsolyázó, aki megjegyeztél?

Video
Nos, az első korcsolyázó, akit névről ismertem, az Sebestyén Juli volt a magyar korcsolyasport egyik legnagyobb alakja. Azonban volt még előtte egy lány, aki felkeltette a figyelmem még 2002-ben, az olimpián. Azt hiszem, hogy a rövid programoknál még nem figyeltem fel rá, valahogy elveszett a többiek között. Azonban mikor kijött a piros, narancssárga kűrruhájában és elindult a Carmen tüzes zenéje - hm, lehet hogy ezért vagyok ilyen elfogult a Carmennel szemben? - egyből megszerettem. Emlékszem, még meg is kérdeztem anyát, hogy ez a lány tegnap is szerepelt-e, mire anya mondta, hogy igen. Akkor még nem értettem, hogy mi ez a kétszer futás, csak néztem, de mentségemre szóljon, hogy még csak 5 éves voltam. Mindenesetre ő volt az első műkorcsolyázó akit megjegyeztem és mindig kerestem az arcát a versenyeken és hol megtaláltam, hol nem (mondjuk az Európa bajnokágon). 
De hogy ki is ő? A 2002-es olimpia negyedik és a 2006-os olimpia második helyezettje, az Amerikai Alexandra "Sasha" Cohen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése