2015. január 12.

My gardrobe #1

Sziasztok!

Ma egy kissé személyesebb bejegyzéssel érkeztem nektek, melynek keretein belül, ha szeretnétek, akkor megtekinthetitek a ruhatáram három legújabb darabját. Ezeket a drágaságokat ma vettük anyával és mindegyikbe első látásra beleszerettem. Még mielőtt bárki megkérdezné, hogy hol és mennyiért elmondom, hogy a Hádában vettük, ami egy használt ruha bolt. Persze, ettől még egyenkénti ára lehetne, azonban egy egy kilós bolt, így egyszerre tettek rá mindent a mérlegre. Azt is ,amit én kaptam és azt is, amit anya magának vett. De akkor lássuk is a medvét, vagyis a fölsőket:


Nos,  első ránézésre egy nagyon egyszerű darab. Elárulom; az is. Mégis meg fogott két nagyon egyszerű okból. Az első a a színe, melyet khaki vagy méregzöldnek mondanék. A helyzet az, hogy kevés zöld ruhám van pedig szeretem ezt a színt és jól is áll nekem a zöld szemem és a fehér bőrömnek köszönhetően. A másik ok pedig az, hogy nagyon jól áll, slankítja az ember alakját annak ellenére, hogy ilyen sztreccses, testhezálló anyagból készült. (Tudom, hogy ez egy paradoxon, de akkor is így van.)
Hordani pedig egy farmerrel és valami mintás vagy színes sállal fogom, hogy feldobja az egyszerű, mintátlanságát. (Ha jobban belegondolok van is egy zöldes, sárgás sálam. Az tökéletes lesz hozzá.)


Ő egy érdekes darab, mert nem tudom, hogy a képen mennyire jön át, de nem csak háromnegyedes - vagy inkább feles . ujjú, hanem lyukacsos is. Pont annyira, hogy az ember csak egy melltartóra viseli az ember, akkor az utcaszélen álló néninek nézik nem pedig normális járókelőnek. 
A színe, mint ahogy a képen látszik szürke, ezt pedig feldobja a közepén lévő Love felírat, aminek a betűtípusa nagyon tetszik. Az anyaga is jó, mert nem nehéz, hanem egy könnyű kis ruhadarab, ami télen, ősszel és tavasszal kiválóan hordható, azonban nyáron, ha csak nincs hidegebb idő én nem ajánlom, mert azért mégis csak egy kötött pulóverről van szó.
Én viselni egy farmerrel vagy cicanadrággal fogom, ez attól függ, hogy milyen hosszú az a fehér vagy szürke felső, amit alá veszek. Valamint ki próbáltam és szerintem hossz ujjúval jól mutat, és ujjatlannal is. Azonban az egész pántos nem ajánlom hozzá, csak a spagetti pántost. Azzal sokkal diszkrétebb és szerintem jobb.


Az utolsó pedig a mai nap nagy kedvence, a puha pulcsi. Nem tudom, hogy a képen mennyire látszik, de ez egy olyan bolyhos pulcsi, amit mostanában lehet kapni a boltokban. Meg kell mondjam szerelmes vagyok ezekbe a darabokba, de nagyon drágák újonnan, a Hádában pedig alig van ilyen, ezzel ellenben tele van kötött pulcsikkal. Mindenesetre ez a darab kilóra megvett az éj kék színével és a rajta lévő arany csillagokkal. Elsőre valahogy olyan karácsonyi hangulatot árasztott, pedig az már régen el múlt és 11 hosszú hónap múlva lesz úja. Mindenesetre erről a pulcsiról nem tudok mit írni; IMÁDOM és kész.
Hordani farmerral fogom az biztos, mivel ahhoz nem elég hosszú, hogy cicanadrággal vegyem fel, azonban az is biztos, hogy ez a világosabb farmerom lesz. Hogy miért? Mert a sötétebb kék farmerommal, ami ma volt rajtam, mikor próbáltam túl sötét volt. Igen, ez egy értelmes mondat volt, de a lányege az lett volna, hogy a sötét a sötéttel nem mutatott olyan jól. Legalábbis nekem nem tetszett.

Nos, ennyi lett volna mára a ruháimról. remélem van olyan köztetek, akinek tetszett ez a kis cikk. ^^

Ölel mindenkit:

Lucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése