2015. január 23.

Műkorcsolya kihívás - tizenkettedik nap

Legrosszabb élményed a műkorcsolyával kapcsolatban?

Hű, na ez egy nagyon jó kérdés. Mert szerintem ilyen nincs. Persze, van ami fáj, például az egyik az, hogy tavaly; mikor itt Budapesten volt az EB és egy buszútnyira a Simától, de nem, nekem iskolába kellett járnom. Persze, ha a gyerek iskolaköteles járjon oda, de akkor is. A szívfájdalom meg volt, nem is kicsit. Bár annyi jó volt a dologban, hogy a magyar TV mindent közvetített, amit csak lehetett, így néha többet láttunk, mint a helyszínen lévők. De akkor is jó lett volna élőben nézni a dolgokat.
A másik pedig, az mikor először elestem. Kicsit voltam és emlékszem arra, hogy nagyon fájt és ki kellett másznom, térden a palánkig, hogy ismét lábra tudjak állni. Az elég kellemetlen volt... először. Valahogy a negyedik, vagy ötödik ilyen eset után már úgy voltam a dologgal, hogy így jártam. Mindenesetre arra még most is emlékszem, hogy mászás közben a poros Jerry-s - tudjátok a Tom és Jerry-ből - kesztyűmre koncentráltam, mert a jég ruhával is csúszott... :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése