2015. január 9.

Üdvözlet az őrület világában!

Lassan hajnali egy és én ilyenkor állok neki köszöntést, vagy legalábbis valami olyasmit gépelni.
Mindenesetre mindenkit üdvözlök a személyes blogomon. Már egy ideje gondolkoztam azon, hogy kéne nyitni egy ilyen oldalt, hogy kiírhassam magamból a dolgokat, azonban idáig valahogy nem akartam magam rászánni.
Hogy miért? Azt hiszem, hogy a lustaság rá a fő indokom, mást egyszerűen nem tudok felhozni. Illetve de. Az elmúlt lassan három évben, mióta a a blogvilág tagja vagyok tucatnyi blogot nyitottam meg és zártam be. Ezek mind történetes blogok voltak, és körülbelül egy prológust és egy fejezetet értek meg. Jobba esetben két fejezetet. Persze, ezt a blogot nem lehet történetes blognak hívni, de akkor is, a lustaság itt is fent áll, mert bejegyzéseket írni kell.
Mindenesetre igyekszem azt a blogot rendszeresen frissíteni és a saját sirámaim mellett - mert igen, azok is lesznek - érdekes és többeknek szóló cikkeket, eszmefuttatásokat, novellákat és mondhatni projekteket hozni. Az első ilyen, konkrétan egész évre szóló dolog a 2015-ös nagy olvasási kihívás, melynek keretében egy év alatt kell elolvasni 50 könyvet a megadott pontokban. Egy pont-egy könyv alapon. Szóval ezt a kihívást fogom csinálni 2015. december 31 23:59 percig, illetve addig, amíg a végére nem jutok. Őszintén remélem, hogy ez előbb sikerülni fog, de ki tudja. Ezt pedig elmondani azért volt fontos, mert az elolvasott könyvekről itt lehet majd olvasni egy kisebb vélemény nyilvánítást, ha úgy tetszik ajánlót. Az egyik ponton, pontosabban a 49 - esen már túl is vagyok, így arról ma, vagy holnap hozok is egy kis irományt.

És hű, nem tudom mit írjak, az ilyen köszöntő írásban sosem voltam jó, gondolom egy látszik. Szóval abba is hagyom az értelmetlen fecsegést. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése