2015. január 24.

Műkorcsolya kihívás - tizenötödik nap

Melyik a kedvenc programod?

VIDEO
Nos, kalandozzunk vissza a Carmenek világába. Szóval tegnap ott hagytam abba, hogy Tessa és Scott Carmenje a második kedvencem. Nem azért, mert gyakorlatilag egy orgiát mutatnak be a jégen, hanem azért, mert ez olyan hihetetlen érzelmekkel teszik, hogy kifekszik tőle az ember. De pont ugyan ebben az évben - szerencséjükre vagy szerencsétlenségükre, ezt mindenki döntse el maga - a kedvenc olasz párosom is egy Carmen válogatásra korcsolyázott.
Azt hiszem nyugodtan kijelenthetem, hogy az volt az olaszok legjobb kűrje - bár az idei Haláltánc se rossz, csak az még nagyon nem érett be és szerintem sajnos nem is fog - egészen a mai napig. Az az előadás, a manírok és az a hihetetlen érzelem, amit képesek voltak átadni... hihetetlen volt. Amikor néztem és most is, mikor nézem egyszerűen eláll a lélegzetem és hűű. Nem tudok mit mondani, a jégen a Carmen, ha jól meg megcsinálják. Nos az olaszoknál inkább a visszafogott szenvedély volt a jellemző, ami csak úgy vibrált. Na jó, azt hiszem befejeztem mára az ömlengést. Akit esetleg érdekel a program, az kattintson a kép alatti videó felíratra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése